Menadžer

Putnik u balonu sa vrućim vazduhom je izgubio orijentaciju. Spustio je balon niže i ugledao jednu ženu na tlu. Spusti se još niže i pozva ženu:
– "Oprostite, možete li mi pomoći? Obećao sam jednom prijatelju da ću se naći sa njim, ali ne znam gdje se nalazim."
Žena mu odgovara:
– "Nalazite se u balonu, otprilike 10 metara iznad zemlje, 42 stepena 27 minuta i 11 sekundi širine i 18 stepeni, 32 minuta i 15 sekundi dužine."
– "Vi ste sigurno inžinjerka" – reče čovjek u balonu.
– "Jesam", potvrdi žena, "ali kako to znate?"
– "Pa, sve što ste mi rekli je tehnički korektno, ali ja nemam pojma šta bih uradio sa tim informacijama, a činjenica je da još uvijek ne znam gdje sam. Otvoreno govoreći, niste mi bili od prevelike pomoći, samo ste mi produžili putovanje.."
Žena mu na to odgovori: "A vi sigurno radite u menadžmentu !"
– "Da", odgovara čovek iz balona
– "Ali kako to vi znate??"
– "Pa", odgovara žena
– "Niti znate gdje ste, niti kuda idete.. Dospjeli ste na visoku poziciju prije svega pomoću velikog naduvavanja. Dali ste obećanje prijatelju, a da nemate pojma kako ćete ga održati, a očekujete od ljudi ispod vas da riješe vaš problem. Činjenica je da ste sada u istoj izgubljenoj poziciji kao i prije našeg susreta, ali sada nekako ispadne kao da sam ja kriva za to!"

Hvala Mile.

Ovaj unos je objavljen pod Zanimljivo. Zabeležite stalnu vezu.

3 reagovanja na Menadžer

  1. Sinisa kaže:

    Igrali Dekart, Paskal i Njutn zmurke. Dogovore se oni da Dekart prvi zmuri. Dekart se on okrenu i poce da broji. Paskal odmah otrca da se sakrije, a Njutn nacrta jedan kvadrat stranice 1m i cucne u sred njega. Dekart zavrsi brojanje i okrene se da pocne da ih trazi i ugleda Njutna kako cuci: "Njutne, pa vidim te!", a Njutn ce njemu: "A, ne! Vidis Njutna po metru kvadratnom, a to je Paskal!

  2. Sinisa kaže:

    Čovek je putovao balonom. Snažan vetar ga je odveo u nepoznat kraj. Leteo je tako u balonu i odjednom ugledao nekog lika na zemlji. Prirodno, pošto se izgubio, pitao ga je gde se nalazi. Ovaj sa zemlje mu je odgovorio : \’\’Nalazite se u balonu.\’\’ \’\’Baš vam hvala, po tom odgovoru zaključujem da ste matematičar jer ste mi pružili potpuno tačnu i beskorisnu informaciju!

  3. Ranko kaže:

    Najviše volim ove samokritične, oba su odlična.

Postavi komentar