Space bar stabilizator (IV)

Evo jednog predloga kako napraviti za space bar ili razmaknicu stabilizator jer se radi o najširoj tipki, kaja bi trebala da se montira na jedan taster, na našoj novoj GALAKSIJI. Ne mislim da je najbolje, ali evo šta sam ja napravio.

Mislio sam da ću najteže doći do žice, a u stvavi to sam veoma lako riješio:

Iskoristio sam veliku spajalicu. Na slici su velika i mala da bi mogli porediti. Ova velika ima pravu debljinu samo je pažljivo ispravite i savijte kako je predviđeno.

Na kraju se dobije:

Distanceri su od mesinga 8mm dužine i imaju unutrašnji navoj od 3mm. Buše se najmanje burgijom od 1,5mm na 6,5 mm od jednog kraja. Važno je nakon bušenja da se „nanižu“ na žicu pa tek onda se ona savije, jer će to nakon savijanja biti nemoguće. Za povezivanje na razmaknicu ja sam iskoristio dio sa distancera jedne stare rashodovane tastature ili kako je predloženo da se iskoriste dva tastera kojima se nakon rastavljanja upotrebi samo središnji dio.

Srećno!

NASTAVIĆE SE…

Sklapa se nova Galaksija I
Sklapa se nova Galaksija II
Sklapanje Galaksije III

Ovaj unos je objavljen pod Computers and Internet, Računari i Internet, Uncategorized i označen sa , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Jedno reagovanje na Space bar stabilizator (IV)

  1. Povratni ping: Maska za tastaturu | Rankov blog

Postavi komentar