Berlin 1945.

Sjećam se moje fascinacije Berlinom kada sam ga prvi put posjetio, jer sam se sjećao ruševina sa fotografija iz udžbenika istorije koji su ga prikazivali kako je izgledao 1945. U stvarnosti u to doba još uvijek u podjeljenom Berlinu izgledao je potpuno drugačije. Boravio sam u Berlinu nekoliko puta kasnije nakon ujedinjenja i svaki put ga iznova otkrivao i svaki put iznova me oduševljavao.

Po prvi put sada se pojavljuje arhivski materijal iz jula 1945. koji nam kroz video u boji i HD rezoluciji pokazuje da je to tada bio vrlo živ grad sa mnoštvom biciklista, vojnika, natpisa na ćirilici, tramvaja koji radi… Vidi se čak i Hitlerov bunker u kome je napravio samoubistvo.

Zaista je vrijedilo odvojiti ovih 7 minuta.

Ovaj unos je objavljen pod Obrazovanje, Video, Zanimljivo i označen sa , . Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

