Koliko imaš godina?

Iz Microsofta se pojavila web aplikacija na how-old.net koja će na osnovu fotografije ocijenti koliko godina imate:

HO

Zanimljivo, da je za dosta slika koje sam ispitao dobro procijenio, a evo na mojoj je pogriješio Winking smile (nije da se bunim) Smanjio mi je broj godina. Aplikacija je nastala analizom puno fotografija sa interneta i u testnoj je fazi, ali je adresa procurila.  Ako ništa drugo zabavite se, ali nemojte se žaliti ako vam doda godinica. Ja sam ipak izuzetak Smile.

PS: Ne plašite se da stavite svoju fotografiju, one se ne čuvaju, niti bilo kome ustupaju. Detalje o čitavom projektu možete pronaći ovdje.

Ovaj unos je objavljen pod Računari i Internet, Zanimljivo i označen sa , . Zabeležite stalnu vezu.

3 reagovanja na Koliko imaš godina?

  1. Mandić Branko kaže:

    Možete li mi dati savjet kako bih mogao doći do nekakvog mobilnog projektora koji bi mi mnogo pomogao u nastavi. Posjedujem polovni ASUS K50IJ. Ako ste spremni da mi pomognete dostavit ću Vam vise podataka o sebi I svojim aktivnostima

  2. Mandić Branko kaže:

    U školi u kojoj radim postoji jedan projektor i mislim da to nije dovoljno. Iako sam radio u „malim školama “ moji učenici učestvuju na takmičenjima znanja i postižu solidne i zapažene rezultate. Inače volontiram šahovske sekcije u više škola i dva šahovska kluba, pa me interesuje kako bih dobio ili zadužio pogodan projektor. Više informacija možete dobiti i na sajtu Omladinskog šahovskog kluba Trebjesa – Nikšić, Boan i Gornja Bukovica ( preko google ide se direktno na galeriju ) ili http://sahovskiklubtrebjesa.weebly.com/ .

Ostavite odgovor

