NOKIA Cyan update

CyanKonačno moja NOKIA Lumia 925 je među prvim modelima koja je dobila najnoviju nadogradnju CYAN.

Šta donosi ova nadogradnja?

Riječ je o trećoj velikoj nadogradnji NOKIA firmwarea (prethodne su bile Amber i Black). Distribuira se paralelno sa novim Windows Phone 8.1 update-om i donosi prije svega drajvere neophodne za specifične Lumia modele. Tako sam ovom nadogradnjom ponovo dobio podršku za Bluetooth 4.0, koju sam izgubio kada sam nadogradio telefon na 8.1. Dobio sam i Miracast podršku, odnosno mogućnost da sadržaje sa telefona prosleđujem do onih TV-a ili kompjutera koji imaju podršku za ovu tehnologiju. Mogu da sada podešavam jačinu osvjetljenja ekrana, ali i gamu boja. Ostale novitete otkrivam.

Kako će sigurno biti pitanja kada će konkretno model dobiti nadogrdadnju za svoj telefon možete provjeriti ovdje, a evo kako izgleda tabela modela i nadogradnja za Crnu Goru:

Montenegro

Provjerite za svoj telefon tokom ovog ljeta, kada treba da se završi kompletan update svih modela.

Ovaj unos je objavljen pod Mobilni i označen sa , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

2 reagovanja na NOKIA Cyan update

  1. Milan kaže:

    Ja imam WP8.1 ovaj zadnju update 8.10.14147.180, ali nikako ne mogu da apdejtujem na Cyan. I dalje mi stoji na Black. Da li može da se update-uje na Cyan, sa Lumiom 625??

    • rcabrilo kaže:

      Ovaj poslednji update je za developer preview. Lumia 625 (barem u CG) je među prvim telefonima koji je dobio Cyan i oficijelni update na 8.1 Nije mi baš jasno kako je urađen update na 14147.180, a nije napravljen update Nokie na cyan.

Ostavite odgovor

