Nastava 21. vijeka

Poslije nedavnog pominjanja priče o nastavi 21. vijeka na zvršnoj konferencije “Kreativne nastave” nekoliko ljudi koji su prisustvovali me molilo da i mailom pošaljem sliku o razlici tradicionalne i nastave 21. vijeka. Da ne bih pojedinačno odgovarao evo na blogu:21vijek

A sada da svi razmislimo koliko smo na lijevoj, a koliko na desnoj strani.

Ono što bi ovdje trebalo dodati je posljednje istraživanje koje je napravi Gallup, Pearson
Foundation i Microsoft Partners in Learning koje je sprovedeno na uzorku Amerikanaca od 18 do 35 godina. Naime 59% ispitanika se izjasnilo da su većinu vještina koje koriste u svom trenutnom poslu stekli van škole. Samo 15% se sa ovim ne slaže.

Iako široka većina (86%) ispitanika kaže da koriste računare i tehnologiju za rad na zadacima ili projektima u svojoj posljednjoj godini škole, samo 14% njih prijavilo je da koristiti tehnologiju za saradnju. Istraživanje pokazuje da učenici u većini ne razvijaju vrstu naprednih tehnoloških vještina koje će se koristiti kasnije na radnom mjestu.

Izdvojiću još nešto. Prema istraživanju dobar odnos nastavnik – učenik je primarni pokretač učenja. Učenici koji osjećaju da se nastavnici brinu o njima i podržavaju ih, sebe percipiraju kao uspješne i cijenjene u svom poslu i kasnije u životu. 

Ovaj unos je objavljen pod Obrazovanje i označen sa , . Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s