Kindle Paperwhite

DSC_0004Iako to nije sasvim moderno, priznajem – volim da čitam knjige. Kada sam to još povezao sa mojom drugom ljubavi prema tehnici i gadget-ima jednostavno se nije imalo kud, nabavljen je Kindle Paperwhite.

Moji prvi utisci o ovom uređaju su odlični, listanje stranica i čitanje je kao da čitate papirno izdanje knjige (i nakon dužeg čitanja). Nisam prezadovoljan kako prikazuje PDF fajlove, ali to ćemo vidjeti da ispravimo programima za konverziju u Kindle file format, naravno ako stignem narednih dana od čitanja knjiga. Smile

Ovaj unos je objavljen pod Books, Računari i Internet i označen sa , , . Zabeležite stalnu vezu.

4 reagovanja na Kindle Paperwhite

  1. Mene ova tema jako interesuje i poslednjih dana dosta pretrazume internet, zbog toga su su nasi izdavaci, vise zainteresovani za vec afirmisane autore, a manje za one koji to jos nisu.

  2. Jugoslava kaže:

    Ja koristim Calibre e-book management (http://calibre-ebook.com/), ali nisam našla opciju da konvertujem Word fajlove, pa ih pretvaram u PDF i onda konvertujem. Nisam ni ja zadovoljna kako sve to izgleda, pa bih volela da zanam postoji li neki bolji program za konverziju. Ko prvi nađe nek javi.🙂

  3. rcabrilo kaže:

    Ja word dokumente ne konvertujem, samo ih pošaljem na Kindle i sve je OK.🙂

  4. Povratni ping: Svjetski dan knjige | Rankov blog

Ostavite odgovor

