Razrješenje dileme

Ekvator

Prvo su me učili u osnovnoj školi da se voda u kadi kada otiče kreće u pravcu kretanja kazaljki na satu, zato što se nalazimo na sjevernoj emisferi. Obrnuto je na južnoj. Poslije su mi rekli da to nije tačno, da to moj profesor nije dobro interpretirao. Na žalost i pored velike želje nikad nisam bio na južnoj hemisferi, da ovo provjerim. To je uradila novinarka BBC-a Fiona Foster za mene. Bila je u Keniji I evo misterija je razriješena. Pogledajte ovdje.

Ovaj unos je objavljen pod Obrazovanje i označen sa , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Jedno reagovanje na Razrješenje dileme

  1. Wojciech kaže:

    Ne verujem ja njima ništa…
    Reči ću ti šta je istina kad otpušim slivnik.😉

Ostavite odgovor

