Windows 8 prečice

windows-8-logo

Možda postoji još neka prečica sa tastature, ali u svakom slučaju ove su vjerovatno najvažnije i najčešće.

  • Windows key – startuje Metro start screen.
  • Win + D – startuje stari Windows desktop.
  • Win + C – startuje Charms menu, gdje možete pretraživati, dijeliti i mjenati podešavanja
  • Win + I – otvara Settings panel, možete mjenjati podešavanja otvorene aplikacije, pojačati ili smanjiti jačinu zvuka, bežičnu mrežu, shut down ili namjestiti osvjetljenje.
  • Win + Z – otvara App Bar za otvorenu Metro aplikaciju.
  • Win + H – otvara Metro Share panel.
  • Win + Q – otvara Metro App Search ekran.
  • Win + W – otvara Metro Settings search ekran.
  • Win + F – Otvara Metro File search ekran.
  • Win + K – Otvara Devices panel
  • Win + , (zapeta) – Aero Peek na desktopu.
  • Win + . (tačka) – Prebacuje aplikaciju na desnu stranu ekrana. 
  • Win + Shift + . (tačka) – Isto ali na lijevu stranu
  • Win + Page Up / Down – Prebacuje tekuću aplikaciju na drugi monitor.
  • Win + Tab – Prebacivanje između METRO aplikacija

Ukoliko ste pronašli još neku slobodno ih ostavite u komentarima.

Ovaj unos je objavljen pod Računari i Internet i označen sa , , . Zabeležite stalnu vezu.

5 reagovanja na Windows 8 prečice

  1. Srecko kaže:

    Hvala na ovom korisnom postu!!!

  2. milan kaže:

    opet ja:( kako da kad otkucam poruku u messaging-u da je pošaljem? tj.koju tipku da pritisnem. Ovako mi stoji samo tekst koji sam otkucao prijatelju, i neće da se pošalje, iako sam pritisnuo ENTER??

    • rcabrilo kaže:

      Pa prvo odaberete kontakt kome saljete. Otkucate poruku i klikom na Enter ona ide. Evo sam provjerio isto tako je i na tabletu. Probajte restart racunara ipak je ovo Consumer Preview. Mada da „kucnem u drvo“ ja ga evo koristim i na radnoj masini i nemam problema, sve radi besprekorno.

  3. milan kaže:

    hvala, nadam se da će moći:) i ja sam prezadovoljan radom, s obzirom da je preview verzija:)

Ostavite odgovor

