Konačno otključan

Chevron

Konačno sam otključao moj HTC HD7 telefon, da bih na njemu mogao isprobati sopstvene aplikacije. Već sam pisao ovdje i ovdje o siteu ChevronWP7, gdje je moguće otključati telefon za 9$. Ima malo problema za našu zemlju jer se uplata mora izvršiti preko PayPala koji ne podržava Crnu Goru, ali uz pomoć prijatelja i to je završeno. Ujedno ovim sam konačno i ispravio jedini nedostatak koji mi smeta za sada, a vezan je za nemogućnost uzmanja slika ekrana direktno na telefonu. Evo i prve napravljene slike ekrana:

about

Ovaj unos je objavljen pod Mobilni i označen sa , . Zabeležite stalnu vezu.

2 reagovanja na Konačno otključan

  1. draško kosović kaže:

    Ranko svaka čast za blog. Koliko sam shvatio otklučati telefon preko Chevron labs je nemoguća misija. Mene najviše interesuje da nekako dođem do tastature sa našim latiničnim slovima na telefonu (WP7 HTC HD7) a kolko vidim to je moguće jedino kad se telefon otključa( Native Keyboard). Takođe me čudi da nema nikakva aplikacija koja povezuje desktop pc sa mobilnim po pitanju priomanja sms poruka sa telefona na desktop.
    Pozdrav,

  2. rcabrilo kaže:

    Na žalost Chevron labs su objavili da nakon 10000 tokena kojim se otključavao telefon neće više prodavati. Jedina legalna mogućnost koja sada postoji je prijaviti se kao developer, a tu je koliko se sjećam 100$ godišnja članarina😦

Ostavite odgovor

