Konačno dobio ADSL, a i dalje ljut

Ukoliko ste pratili na ovom blogu moje muke po crnogorskom Telekomu, ovdje i ovdje samo da javim. Smile. Nakon žalbe od 5 strana koja je nadam se “pismena”, koju sam predao u petak, u subotu ujutro mi se javio Telekomov tehničar. Pita “Šta ne radi?”  Smile. Napokon u subotu oko 12:15 javio mi je da mogu provjeriti da li radi, da je ispravio “neke greške” na centrali u Maslinama. Konačno kad sam ušao u stan ADSL radi. Kad malo bolje razmislim, nije mi potpuno jasna uloga njihovog telefona 1500, osim da vas obmanjuju.

Dakle, nakon 20. juna kada sam predao zahtjev i 11. jula kada sam potpisao ugovor o Extra trio paketu konačno 13. avgusta mi radi. Hura.

EXTRA

Na zvaničnoj stranici T-com-a stoji da se ugovor za Extra trio paket potpisuje na 18 mjeseci, ako ste čitali prethodne postove mogli ste pročitati da su meni “odrezana” 24 mjeseca. Zašto? Nemam pojma. Takođe kao što vidite sa isječka T-com sitea, “Novi Extra Tv korisnik u okviru Extra Trio Flat paketa dobija HBO i HBO Premium besplatno jedan mjesec.” Ja nisam, jedva sam dobio i ove druge kanale. Valjda je istekao taj mjesec, dok nisu ispravljene “neke greške” na centrali u Maslinama.

Naravno i dalje očekujem “pismeni” odgovor Telekoma na moju žalbu. Baš me interesuje koliki će mi biti račun za pozive prema 1500, jer sam samo njih zvao “fiksnim” telefonom. Kao i što me interesuje da li će naplatiti cijeli iznos Extra tria, zašto 24 mjeseca i šta je sa HBO paketom.

Naravno, nastaviće se…

Ovaj unos je objavljen pod Uncategorized i označen sa , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

5 reagovanja na Konačno dobio ADSL, a i dalje ljut

  1. Naser kaže:

    Iznenadili me ovi iz t-coma (namjerno malo t), mislio sam da za 5 str žalbi trebaće jedno 10 dana da to pročitaju (s obzirom ko je ostao unutra). E sad moraš da napraviš feštu, jer nažalos, to je god nas dogadjaj a u okruženju obična procedura. Što se tiče ugovora nemoj se čuditi, njima jedno piše na reklamama po bilbordima ili novinama, drugo u njihovom sajtu i treće ti kaže čovjek zaposlen unutra. Ja ih razumijem, svi rade za pare.
    Dosad ste imali jedan problem što niste imali ADSL, a od sada 100 problema, jer će da ti blokira, pa ugasiga, upali opet resetuj, zovi 1500 čekaj na odgovor po 15 min itd. Ne znam kako je bole sa jednim problemon ili sa 100.
    Pozdrav,

    • rcabrilo kaže:

      Odlično🙂 Valjda im je bilo interesantno što ima 5 strana, ne vjerujem da često imaju takve žalbe, pa k’o vele ovaj je lud, ajde da ga skinemo sa vrata🙂 Fešta se podrazumjeva🙂

  2. Magdalena Kilibarda kaže:

    Danima pokušavam da ostavim komentar na tekstove o Telekomu, ili o polupismenim, bezobraznim, nepristojnim ljudima koji rade tamo. Problem je što mi nadolaze iste takve riječi, pa ću i ovaj put odustati.

  3. Problem sa telekomom ima svako ko je prisiljen raditi sa njima.Dok sam premjestila svoj paket iz jednog grada u drugi trebalo mi je 2 mjeseca,a dok mi je poceo stizati racun na novu adresu-jos tri.Za uzimanje veceg paketa citav mjesec,a za instalaciju antivirusnog programa(koji je btw automatiziran) jos mjesec.Tamo u sluzbi 1500 imaju jedno dva momka koji znaju posa’,a ostali,doslovce,nemaju pojma o cemu im govorite.Telekom stalno prosiruje ponudu,a zadrzava isti broj strucnih radnika.Oni,novi,koji se zaposljavaju tu su po tribalnom,crnogorskom fazon .Kad sam zaprijetila da cu poslati mail njihovim gazdama u Budimpestu pomjerili su dupe.

  4. Boris kaže:

    Fenomenalna stvar je sto ne postoji link za kritike ili dislike dugme… Ako pokusate da se zalite, zalite se istoj osobi koja vas je oduvala pa se zalite… Jedini broj je 1500… A debeli board direktora je i dalje nemoguce kontaktirati! Moram da kazem da ja cekam da me prebace sa analogne centrale na digitalnu od 3. juna. Ne mrzi me cak, ni da zovem svaki dan (doduse, od nekog 4,5, jula) i svaki dan dobijam isti odgovor „najkasnije sjutra“. Evo, prodje preko tridesetak sjutra, a ja jos ne dobih liniju… A onda, pre deset dana mi je stigao racun za Jun!!! Mislim da su firme u Gvineji Bisao mnogo odgovornije. Na ovakav nacin Crna Gora moze da trazi mesto u nekoj, eventualno, Severno Africkoj uniji. Nisam ljut, samo necu da platim!!!

Ostavite odgovor

