Zašto sam ljut na crnogorski Telekom?

Prije par dana sam pisao o mom iskustvu sa crnogorskim monopolistom Telekomom. Nakon čitave sage koja se proteže od 20. juna dobio sam 9. avgusta obećanje da će moj “slučaj” da se proslijedi u centralu i da će se pristup ADSL-u riješiti vrlo brzo. Hajde da sačekam. Svakih par sati pokušam da se konektujem, naivno misleći da će neko tamo da se pozabavi mojim problemom. Naravno svaki pokušaj konekcije je neuspješan. Prolazi 9. i 10. avgust, evo prolazi i 11. avgust, nisu praznici, nije vikend, stvarno nema smisla. Danas je i mjesec dana od kada sam potpisao Ugovor sa Telekomom o uvođenju Extra trio paketa. Pokušaću još jednom da zovnem, da vidim šta je problem i kada mogu računati da ću imati pristup internetu.

Tlogo1

19:06 Zovem. Automat mi odgovara: “Ubrzo će vam se javiti prvi slobodni operater. “ To traje pet minuta. Očigledno, ili imaju puno pritužbi ili imaju manjak operatera. Konačno se javlja Željko. Čitava ova služba u kojoj vam se svaki put javlja neko drugi traži od vas da kao papagaj ponavljate svoju uvodnu priču. Da imam problem sa ADSL-om: da “eto nikad nije proradio i da hoću da saznam ima li šanse da ikad i proradi.”
Pauza.
A da li vam radi Extra tv?” čujem pitanje koje bi me u svakoj drugoj situaciji vjerovatno izvelo iz takta, ali pokušavam da budem smiren i kooperativan.  Ako ADSL ne radi i nikada nije radio, ne može raditi ni Extra Tv, to je jasno i onome koji nije išao ni u osnovnu školu. “Ne” odgovaram kratko, pa nakon nekog vremena slijedi:

Ovdje dobijamo potvrdu da je to aktivirano”. Uh, šta mislim o onima koji o sebi u normalnoj komunikaciji govore u množini nije za ovaj blog, pa ću to preskočiti.

Ono što me posebno iznenađuje je kako i dalje mirno razgovaram. Kažem kako je još 9. avgusta njegov kolega ustanovio da postoji “neki problem” i da je to proslijedio ili bar rekao da će proslijediti u centralu.
Sačekajte” čujem, pa nastupa tišina nekoliko minuta i konačno:

Nije vam još aktivirano sada ćemo to da proslijedimo službi”.
Logično je da slijedi moje pitanje: 
Šta nije aktivirano i zar je moguće da za ovoliko vremena nije aktivirano, šta god da je?” 
Sve je privedeno kraju, nalog nije aktiviran još.” – odgovara. Kažem mu da mi je već njegov kolega resetovao password na nalogu, pa mi nije jasno o kom nalogu se radi.
Sačekajte” i “čujem” samo tišinu nekoliko minuta.

Nakon tačno 21 minut od početka razgovora, za koji ne sumnjam da će mi biti naplaćen na sledećem računu, jer sam zvao preko “fiksnog telefona” dobijam obavještenje:

Ovdje postoji neki problem koji mi ne možemo da riješimo, pa ćemo to proslijediti službi.”

Ne mogu da vjerujem, čovjek i dalje o sebi govori u množini. Obzirom da sam slično već čuo prije tri dana, pitam:
A kad da očekujem da ću imati ADSL?” To naravno ne može da mi odgovori: 
“…ali, mi ćemo to ovoga puta ispratiti” njegov je zaključak. 
Logično, jer do sada nisu pratili.
“Ostavite nam vaš kontakt telefon, pa ćemo vam javiti” – kaže na kraju.
Već sam ostavio vašem kolegi, a on je zapisao” kažem.
A to je isti ovaj broj 067 …….
Da” (logično, dao sam ga prije tri dana.)

Bio sam na vezi od 19:06 do 19:29 ništa nisam postigao, ništa novo nisam saznao, sem da: “… ako imate žalbu to morate pismeno da uradite u poslovnici.”

“Da li mogu da priložim link ka postu na ovom blogu, kao žalbu?” – nisam naravno pitao. Ma, nisam imao ni želje više da pričam sa … “množinom”. Ne znam ni da li sam dovoljno “pismen”. Ima li uopšte svrhe da se čovjek žali?

ADSL i dalje ne radi. Ni dalje neću da tražim vezu. Očekujte i treći nastavak ovdje, kakvo god da razrješenje bude. Da sam ljut, ljut sam.

Ovaj unos je objavljen pod Uncategorized i označen sa , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

5 reagovanja na Zašto sam ljut na crnogorski Telekom?

  1. darko kaže:

    samo da se javim da pratim…

  2. Aleksandar kaže:

    Mozda cu biti malo grub ali ovo je bezobrazluk….Vjerovali ili ne ja svaki mjesec uz racun za postpaid internet (ZTE USB modem) na stalnu vrijednost koju moram platiti tj. 9,49 placam PDV 1,61 euro…Ranko podrzavam Vas u potpunosti a vjerujte mi na kraju ce vam doci mjesecni racun za Extra trio koji nijeste ni koristili….

    • rcabrilo kaže:

      Za račun ne sumnjam. Do sada sam imao nekoliko problema sa njima, ali nisam se žalio. Sada sam odlučio da se žalim i da priču raširim po internetu. Potpuno sam siguran da je puno ljudi nezadovoljno njihovim uslugama. Hvala na podršci.

  3. Povratni ping: Konačno dobio ADSL, a i dalje ljut | Rankov blog

Ostavite odgovor

