Amy Winehouse u Beogradu :(

Izgleda katastrofa Sad smile. Evo kako je prokomentarisao na Twitteru Moby, koji je imao nastup poslije nje.

moby

Sad mi nije žao što zbog obaveza nisam otišao na koncert. Kako je zvučalo prosudite sami:

Šta reći na ovo:

Ovaj unos je objavljen pod Music i označen sa . Zabeležite stalnu vezu.

3 reagovanja na Amy Winehouse u Beogradu :(

  1. Tacno sam znala da ce tako biti. Vec sam gledala njene nastupe i koncerte i shokirana sam ali je nekako svaki put sve smeshnija.🙂

  2. Irena kaže:

    Ovo je zalosno, bas sam razocarana….

  3. Povratni ping: Top 10 | Rankov blog

Ostavite odgovor

