Teorija zabave

Jedna mlada ekipa iz Švedske u okviru Volkswagenove kampanje napravila je mali eksperiment. Naime istraživali su kako promjeniti ponašanje ljudi. Zadatak je bio kako natjerati ljude da idu običnim stepenicama umjesto da koriste pokretne. Evo šta su smislili:

Rezultati su izvanredni, kao što ste vidjeli, teorija zabave može da poboljša ponašanje ljudi. Pogledajte i druge primjere jer su ideje izvanredne.

Kako ovo iskoristiti u nastavi uz pomoć ICT-a? Imate li ideju? Naravno, podjelite je sa nama u komentarima.

Ovaj unos je objavljen pod Zanimljivo i označen sa . Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s