Potraži komandu

office-2010Puno ljudi mi se žalilo i još uvijek žali da nikako da se naviknu na ribon koji je donio sa sobom Office 2007, a usavršio Office 2010. U 2003. bilo je lakše, kažu, jednostavno odeš u meni i nađeš komandu. Moram da priznam da sam i sam imao prilično problema ove vrste, pa je to bio razlog da sam relativno kasno prešao na verziju 2007. Nekako pojavom 2010. ti problemi su se riješili, ja sam se navikao i sada jednostavno ne znam kako sam bez ribona živio prije Smile. Oni koji su kasnije ušli u čitavu priču nemaju čini mi se ovih problema, njima je sve puno lakše, pa sve je nasrtano Smile. O ovim problemima i mogućnostima prevladavanja već sam pisao ovdje, ali pouzdano znam da jedan broj vas i dalje muku muči sa ribonom. Ponekad ni sam ne mogu da nađem nešto što relativno rijetko koristim.

Genijalci iz Office laba napravili su jedan Plug In koji će vam pomoći kada jednostavno nešto ne možete da pronađete. Plug In se zove SearchCommands i dovoljno je da otkucate komandu koju tražite, a on će je za vas pronaći i ponuditi je na ribonu.

SearchLNG

Nakon instalacije Plug In-a dobićete novi meni Search Commands. Dovoljno je da ukucate komandu koju tražite i biće vam ponuđeno sve vezano za komandu. Na primjer na slici iznad otkucao sam Language i dobio čak sedam komandi vezanih za jezik.

Vjerujem da će vam i ova pomoć pospješti odluku da pređete sa Office 2003 na novije verzije poput 2010, za ostanak na starom više nama izgovora.

Ovaj unos je objavljen pod Računari i Internet, Tips & Tricks i označen sa , . Zabeležite stalnu vezu.

Jedno reagovanje na Potraži komandu

  1. Magdalena Kilibarda kaže:

    Ko samo jednu matematičku formulu ili jednačinu napiše u Word 2007ili2010, zaboraviće da je Office 2003 ikad i postojao. Da ne pominjem prebacivanje teksta i PDF ili OneNote,…..mnogo lakše…..

Ostavite odgovor

