Besplatni alati

brosura

Vrlo brzo bi trebala iz štampe da izađe brošura o Microsoft besplatnim alatima. Microsoft nudi puno besplatnih alata koji će nastavnicima pomoći da zajedno sa učenicima unaprijede učenje i podučavanje. Ukoliko ste zainteresovani da je imate i pogledate u elektronskom obliku, javite se, poslaću vam je.

Ovaj unos je objavljen pod Obrazovanje, Računari i Internet i označen sa , . Zabeležite stalnu vezu.

9 reagovanja na Besplatni alati

  1. Dragica kaže:

    Vrlo sam zainteresovana. Pošiljite mi, molim vas. Hvala vam unapred.

  2. Dijana kaže:

    Poštovani, Ranko
    i ja bih bila veoma zahvalna za brošuru. Lijep pozdrav

  3. Magdalena Kilibarda kaže:

    Kad već nudite besplatno…… Može valjati ….. jednog dana

  4. Goca kaže:

    Zainteresovana!

  5. Naser kaže:

    Ako se može pošaljite mi je.Zainteresovan sam verovatno ima nešto korisno.
    Unapred hvala

  6. Ostrvo kaže:

    Kolega, možete i meni poslati?

  7. Стеван Јурић kaže:

    Поштовани г. Ранко,
    Молим Вас да и мени пошаљете ту брошуру. Унапред хвала.
    Поздрав из Бачке Паланке.

  8. Стеван Јурић kaže:

    А сад видех да се може преузети.
    У сваком случају ХВАЛА.

  9. Povratni ping: Top 10 | Rankov blog

Ostavite odgovor

