Pobuna

Prvo su došli po komuniste, a ja se nisam pobunio,
jer nisam bio komunista.
Zatim su došli po bolesne, takozvane neizlečive, a ja se nisam pobunio,
jer nisam bio mentalno bolestan.
Zatim su došli po Jevreje, a ja se nisam pobunio,
jer nisam bio Jevrejin.
Onda su došli po mene, ali tada više nije bilo nikoga
da se zauzme za mene.

Martin Niemoller na poštanskoj marci, naslikao Gerd Aretz, 1992

Martin Niemöller (1892–1984) njemački teolog

Ovaj unos je objavljen pod Citati. Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

